16‏/01‏/2014

روعة الإشتياق

روعة الإشتياق حيث حنينى لرؤياك
حيث أتمنى أن أغفو على كتفيك
وأن أشرد بذهنى إلى دفء يديك
أقول لك خلال النظر إلى عينيك
نظرة عيونك صامتة
تحمل معانى حب جميلة دافئة
مع لهفة قلب حائرة
ما بين إشتياق ودقات قلب نابضة
نظرة عيونك خاطفة
تخطفنى إلى حيث لا أدرى حيث حنينى إليك
حنينى لكلمات عينيك
لفوح عطرك الذى يفوح من بين يديك
للجلوس معك وتأخذنى بعيداً إلى جنتيك
جنة حُبك وجنة عينيك
وأقول لك أننى أُحبك
وكفا أن تقولها لى بعينيك

هناك 11 تعليقًا:

  1. وبعدين معاكى ياندى وبعدين .. من روعتها وصدقها مش عندى اى كلام ليكى غير انى أقول
    ياااااارب يريح قلبك ويطيب خاطرك أيتها الندى الجميلة الرائعة ..

    ردحذف
  2. برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافو
    الكلمات الجميلة التى تحمل معانى كزهور الربيع دائما ما تكون من ايدى ندى الربيع
    حب وعشق وهيام بالحبيب مشاعر تفوق أسمى معانى الحب


    تحياتى أختى الغاليه

    ردحذف
  3. انسانة
    كلامك أسعدنى أوووووووووى وابتسمت أوى كمان من قلبى
    الحمد لله انها عجبتك أنا مبسوطة أوى بجد من تعليقك الجميل ده
    ربنا يسعدك وميحرمنيش منك أبداً ومن وجودى معايا على طوووووول
    تحياتى ؛؛؛

    ردحذف
  4. أخى العزيز جمال
    ربنا يخليك كل دى برافو يعنى عجبتك أوى الحمد لله
    ضحكتنى ربنا يسعدك ، أنا سعيدة جدأ من كلامك الجميل ده
    ربنا يكرمك وتفضل منورنى على طووووووووول بوجودك ورأيك وتعليقك اللى بيسعد قلبى
    تحياتى أخى الغالى ؛؛؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. أنا هنا علطول بس المهم متزهقيش منى ;)

      حذف
  5. أخى الغالى جمال
    انت منورنى على طول وأنا عمرى مزهق منك أبداًً ده انت السبب فى استمرارى بالكتابة هنا بتشجعيك ليا
    لك منى أرق الأمنيات ؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. أختى الجميلة الغاليه ندى ربيع

      أسعدنى كثيرا تعليقك وقد لا تصدقين إذا قلت لكى انى فتحت مدونتك قبل أن أرى تعليقك عندى فى المدونة وإنه لشرف كبير لى تواجدى هنا وكثير على ان تجعلينى سببا فى استمرار الكتابه فنهر الكلمات لا ينضب ما دام صاحبه معطاء
      واعتذر حيث انى اعتبرت رسالتك فى مدونتى رسالة شخصيه ساحتفظ بها دون نشر حيث كلما تواجدتى فى مدنتى زدت فخرا بكى وبمرورك الغالى الى قلبى

      تحياتى اختى الرقيقه

      حذف
    2. أنا هنا دائما حيث أجد جزء من نفسى . وتستمرى بالعطاء الدائم الذى لا ينضب

      حذف
  6. أخى الغالى جمال
    كلامك جميل أوى بجد سعيدة جداً بيه وأنا اللى شرف وفخر ليا وجودك هنا ، أنا بجد فرحانه ان ليا أخ زيك موجود معايا بتواصل دائم وبيشجعنى على النجاح وعلى تحمل صعوبات الحياة مهما كانت ، ربنا يسعد قلبك ويكرمك.
    لك منى أطيب وأرق وأسعد الأمنيات اللى فى الدنيا ؛؛؛؛

    ردحذف
  7. طالت غيبتك ولم أعتد ذلك
    أتمنى تطمنينى عليكى أختىالغاليه ندى الربيع

    ردحذف
  8. أخى الغالى جمال
    شكراً جداً لسؤالك عليا ، أنا بخير ان شاء الله هكتب جديد
    لك منى أرق الأمنيات ؛؛؛

    ردحذف