04‏/02‏/2014

كان ياما كان

قولت لى عنك مش هتخلى
طب وأنت تعرف ايه معنى الحب والحنان
قولت لى مش هسيبك أبداً
طب وفين راح الأمان
سيبت إيدى وسط الطريق
ونسيت إنى هعيش فى تواهان
فاكر لما قولتلى مقدرش أعيش من غيرك
طب ما هو أنت عايش دلوقتى وأنا بقيت ماضى كان ياما كان
وتقولى إن كل ده غصب عنك
ما هو لو أنت عايز متتخلاش عنى
كنت فضلت جمبى ومكنتش وافقت على النسيان
أنا بتألم وحدى وأنت مش حاسس إن جوايا بركان
أُخرج وإتفسح وعيش وسيبنى ف حالى ما أنا ميتة من زمان

هناك 7 تعليقات:

  1. من يترك الحبيبه أو الحبيب دون عذر لا يستحق الحياة أو الحب الذى بذل من أجله
    لا يستحق مجرد التفكير فى انه تركنا
    فلنترك من يتركنا ولتستمر الحياة

    تحياتى أختى الغاليه

    ردحذف
  2. انا اوافق رايى الاخ جمال
    فلنترك من يتركنا ولتستمر الحياه
    كتير اوى بيخيب ظننا فى كثير من الناس
    وكتير من الناس لا يملكون الا الكلام
    الكلام فقط
    ولكن فى وقت الجد متلاقيش منهم اى فعل
    سعيده بمرورى هنا
    وتحياتى لكلماتك ولاسلوبك الرقيق

    ردحذف
  3. أخى الغالى جمال
    عندك حق طبعاً فلنترك من تركنا ولتستمر الحياة
    شكراً لمرورك وتعليقك الجميل الهادف
    لك منى أرق وأطيب الأمنيات ؛؛؛؛

    ردحذف
  4. قمر
    عند حق فى أنهم لا يمكلون سوى الكلام ووقت الجد لا تجد أحداً منهم
    على فكرة أنا الأسعد بمرورك هنا وشكراً لرأيك االجميل
    تحياتى أختى العزيزة ؛؛؛؛

    ردحذف
  5. مخالفه كتابيه


    أين الجديد .........!


    مع تحيات Blogger :)

    ردحذف
  6. ضحكتنى يا جمال ، إن شاء الله أكتب جديد إدعيلى
    ربنا يسعدك ؛؛؛

    ردحذف