27‏/05‏/2013

إديتنى انت ايه

 إديتك حبى إديتنى انت ايه

فضلت أحب فيك ودايما عايشه ليك
فضلت الغى روحى وأكون لعبة ف إيديك
فضلت أغنى ليك وأتنفس بس بيك
فضلت أفكر فيك ومش شايفه غير عينيك
إديتك حبى إديتنى انت ايه
إديتنى الغاء للذات اديتنى بس العناد
أكلمك بحنيه تزعق فيا ليه
هو أنا عملت لك ايه
بس حبيتك وأنا كان ذنبى ايه
وف الأخر تقولى علاقتك انتى ايه
وف الأخر تقولى ما تتدخليش ف حياتى وانتى رأيك يعنى ايه
أنا عملت كل حاجه عشانك وف الاخر جزائى
صفر ع الشمال
صفر ملهوش لزوم يعنى كان لازم أهون
هونت ف نظر نفسى يعنى كان لازم أهون عليك
ما انت ف الأخر أنانى وكنت لعبة ف ايديك

هناك 11 تعليقًا:

  1. ندى الربيع
    الى يبيعك بيعه ده الصح والى يحب مينتظرش مقابل الا لو حس إن الى بيحبه بيعه

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. شكراً لمرورك الذى يسعدنى كثيراً
    الشعر مش حالة لازم نعيشها المهم ف الشعر انه يوصل للقارئى ويتعايش معه
    تحياتى ؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. وانا متعايش معاه جداوعلشان كده رديت بكده بس ده مش معناه ان القصيدة مش جميله لانها فعلا رائعة

      حذف
  4. أستاذ جمال لعلك بخير
    شكراً أوى لتواصلك معايا وشكراً أوى لذوقك
    تحياتى ؛؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. ندى الربيع

      أنا أتواصل لانى اجد بعضا من سعادتى مرتبط بهذه المدونة ولكنى لاحظت أنكى كتبتى بوست جديد وحذفتيه لعله خير ومنتظر كل جديد ان شاء الله

      حذف
    2. عدم وجودك يشعرنى بالقلق أتمنى أن تكونى بخير

      حذف
  5. رائعه جدا اختى وكلماتك جميله دا

    ردحذف
  6. أستاذ جمال السلام عليكم
    أتمنى تكون بصحة وعافية ، ان شاء الله البوست هكتبه
    وأعتذر لعدم تواجدى لأنى متعبة قليلاً وشكراً أوى لإهتمامك وقلقك عليا وأنا مقدرة ده جداً بجد شكراً ليك
    لك منى أرق الامنيات ؛؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. الحمد لله وأتمنى لكى الشفاء العاجل

      حذف
  7. أستاذ محمود
    شكراً جداً لمرورك وأشكرك أكثر على رأيك الذى أسعدنى
    تحياتى ؛؛؛؛

    ردحذف