06‏/05‏/2013

عندما توشك الشمس



عندما توشك الشمس على المغيب
أقول أين أنت وأنا فى حاجه إليك
للنظر إلى عينيك ، للمسة يديك
للشعور بالدفء فى أحضان قلبك
                          حبيبى ؛؛؛؛؛
أتساءل كل يوم متى ألقاك
لأشعر بالأمان معك
لكى أنتزع الخوف من بين يديك
كى أسعد برؤية الحب فى نظرتك
كى أرى البسمة ترتسم على شفتيك
أنا أشعر دائماً أننى فى حاجه إليك
فى أشد الإحتياج لسماع صوتك
أتعلم أننى لا أبتسم إلا معك ولا أضحك إلا بجوارك
فكيف تشعر بالخوف وأنت بجوارى
كيف تفكر فى الغد بحزن وأنا فى قلبك
فحبنا دائم لا يموت
بيننا مشاعرة سامية تسعد باللقاء
أسعد بالشعور بوجودك جانبى
إننى أعشقك حتى نهاية عمرى
فلا تفكر بخوف فى حبنا
فحبنا لن ينتهى حتى لو إنتهت حياتى

هناك 5 تعليقات:

  1. فحبنا دائم لا يموت


    الكلمه دى بتكون جميله جدا زى موضوعاتك إذا كانت بتعبر عن شعور حقيقى خاصة بين حبيبين إلا أنه للأسف هذا الشعور قد يعرقله تبعات الحياة


    القصيده جميله جدا جدا أنا هاخدها نسخ على الجهاز بعد إذنك

    ردحذف
  2. تعليقاتك تظهر عندى ولكن بعد الموافقه هذه خاصية متاحه فى مدونات بلوجر وأنا مفعلها فى مدونتى

    وبشكرك جدا على تواجدك الى بيشرفنى كتير جدا

    ردحذف
  3. الله ع الرقة
    :)
    هو لسه فيه كده يا جدعان ؟؟

    ربنا يسعدك يا رب

    ردحذف
  4. استاذ جمال أكيد موافقة تاخد نسخة من القصيدة عندك ده شئ يشرفنى ؛؛ شكراً لمرروك

    ردحذف
  5. باشا شكراً لمرورك وشكراً على رأيك الجميل وربنا يسعدك انت كمان ويكرمك

    ردحذف