04‏/05‏/2013

وضاع الحب



وضاع الحب
وضاع الحب كدخان فى وادى الحب الصامت
وجرحت حباً قد عاش فى قلبى وهل تعتقد أنه قد مات
لن أعيش فى ذلك حتى لو كانت حياتى بيدك
فقط إرحل من داخلى ونقنى من حبك
فقد حان وقت الرحيل وسوف أنساك
وهل أتذكر حباً قد كان السبب فى جرحى
أعطيتك من عمرى ولم أأخذ منك سوى آلامى
فإنك لم تقدر حزنى وإحتياجى
ولم تقدر تضحيتى ونهر عطائى إنك أنانى
لقد كنت أنا سبب شعورك بذاتك وأنا كنت سبب غرورك
فيا سبب عذابى وجراحاتى
وداعاً ولن أسمح لك بعد اليوم بإستئسارى

هناك 4 تعليقات:

  1. وضاع الحب كدخان فى وادى الحب الصامت
    وجرحت حباً قد عاش فى قلبى وهل تعتقد أنه قد مات


    قيده حزينة متعودتش تكون موجوده فى مدونتك إلا أنى أحس ببكاء كلماتها

    ردحذف
  2. هيا فعلاً حزينة بس على فكرة دى كتبتها من فترة طويله وآن الآوان أن تظهر يعنى لما عملت المدونة دى جت فرصتها انها تتكتب ؛؛؛؛؛

    ردحذف
    الردود
    1. عقبال متبقى فى ديوان ندى الربيع الشعرى

      حذف
  3. تفتكر أنا ممكن يكون لى ديوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف